Päättäjät Asiakastyytyväisyystutkimus Rautakauppa

FACTUM Asiakastyytyväisyystutkimus rautakaupan päättäjistä toteutetaan vuosittain Q1. Tutkimus on työkalu, jonka avulla tavarantoimittajat saavat palautteen asiakasodotuksista, osaamisesta ja kilpailukyvystä. Vuosittainen seuraaminen mahdollistaa aiempien päätöksien arvioimisen suhteessa odotuksiin ja kilpailukykyyn.

Miksi?

Tutkimus / raportti auttaa sinua ymmärtämään asemasi markkinoilla, omat vahvuudet ja kehitysalueet, sekä tarjoaa työkalut yhteistyön kehittämiseksi.

Tutkimuksen sisältö

1. Trendit

• Yhteistyön eri elementtien tärkeys asiakasryhmittäin
• Tyytyväisyys yhteistyön eri elementteihin
• Kehityksen historiatieto

2. Oma-asema kilpailukentässä

• Yritys
• Logistiikka
• Yhteistyö
• Osaaminen
• Kokonaisvaikutelma

3. Profiili

• Vuosittain
• Kehityksen historiatieto

4. Toimintasuunnitelma

• Asiakasryhmätasolla
• Toimenpide-ehdotukset

Raportti

Kilpailukykytutkimus antaa kokonaiskuvan yrityksen nykytilanteesta, muutoksesta ja kehitystarpeista.

1. Trendit

2. Palautteen hajonta

3. Profiili

4. Profiilin muutos

5. Kilpailuvahvuus

6. Toimintasuunnitelma

Trendit
Palautteen hajonta
Profiili
Profiilin muutos
Kilpailuvahvuus
Toimintasuunnitelma

Yhteystiedot

Hannu Ala-Aho hannu.ala-aho@finfact.fi +358400453827 FINFACT Oy Rautatienkatu 20
15110 Lahti

Yhteydenotto

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä.

Hannu Ala-Aho hannu.ala-aho@finfact.fi +358400453827 FINFACT Oy Rautatienkatu 20
15110 Lahti